Wednesday, September 7, 2011

PUASA DI KGKU....

Tahun saya dapat merasa puasa katkg di kelantan, AGak seronok sbb  Sauasana Bulan RAMADHAN di kampung  amat terasa berbanding duk KL..lagipun rumah saya dekat dengan masjid so dapat dgr azan, dgr org solat teraweh...kat rumah plak ada ramai org..tapi sedih bila time bebrbuka dan bersahur sbb suami tak de, biase sahur dan buke bersama-sama, mula la terpikir apelah suami saya buat dan makan, sedihkan...huhuhu..

Bila saya kol suami dia kat tempat keje dan berbuka kat cafe dengan kawan2 lega la jugak ter delah dia berbuka sorg2 huhuhu...saat demi saat duk tgu nak berjumpa dengan suami balik...raya dah nak dekat makin terasa sayu mengenang suami di rantau org huhu..tapi saya kira ok lagi sbb ada kuarga lain di sisi tapi suami dengan kawan2 je..pastu kena keje...ya allah tabahkan lah hati kami ini :))

No comments:

Post a Comment