Thursday, February 14, 2013

Istimewanya Felinna Inch Loss


APA KEISTIMEWAAN SEHINGGA MENDAPAT SAMBUTAN PALING HANGAT MASAKINI?

-diformulasi dari bahan semulajadi yg selamat utk semua, termasuk wanita hamil (syarat nya jangan sapu pada perut dan belakang pinggang),  untuk ibu menyusu atau mereka yang gastrik.

-dibacakan 30 juzuk al-quran di maahad tahfiz Bukit Mertajam, P.Pinang... Semoga lebih dirahmati dan memberi kesan sebagaimana diingini pengguna..(Jd jangan langkah ya, simpan di tempat yang sepatutnya.)

-yang sedang makan pil kurus atau dalam rawatan kurus pun boleh guna untuk menambahkan kecepatan proses pembakaran lemak.

-selain menghilangkan lemak2 berlebihan dan selulit, ia juga memperbaiki/merawat tekstur kulit badan agar lebih sihat, anjal, berseri serta memberikan wangian semulajadi.

-boleh disapu pada pipi dan dagu (sapuan nipis) untuk menjadikan dagu lebih runcing dan menghilangkan dagu tembam atau berlipat, kulit leher melendut)



KANDUNGAN UTAMA:

*Kolagen marin - Sumber berkualiti premium yang mudah diserap badan, bertindak sebagai agen antipenuaan yang turut memelihara kekuatan tulang/sendi, kuku dan rambut serta mengekalkan keanjalan dan tekstur kulit agar kekal lembab, halus dan sihat bercahaya.

*Glutathione - Mencerah, menyamaratakan tona kulit serta menyingkirkan toksin dan radikal bebas di dalam badan, seterusnya mengurangkan kedutan halus, noda2 hitam dan pigmentasi.

*Vitamin C - membekalkan nutrisi untuk kesihatan tubuh secara keseluruhan, komponen penting untuk mengoptimakan peranan kolagen dan glutathione di dalam badan, memperbaiki, merawat dan membantu pertumbuhan sel2 baru lebih cepat selain menghapuskan masalah kulit kusam dan jerawat juga melambatkan proses penuaan pramatang.

*Ekstrak sitrus - mengandungi antioksidan yang menjauhi kerosakan sel kulit akibat pencemaran persekitaran, radikal bebas dan sinaran UV, mengurangi risiko kanser kulit, memudarkan parut, bersifat antibiotik dan antibakteria yang menghalang iritasi/jangkitan kulit.

APA YANG ANDA PERLU TAHU?

Dengan inch loss anda tidak perlu berlapar & diet untuk kelihatan langsing..
HANYA 3 HARI PENGGUNAAN ANDA PASTI AKAN NAMPAK KESANNYA!!

RAHSIA KENAPA INCHLOSS SANGAT HEBAT!!

1) Lotion ni sangat wangi dan xterlalu panas dan xberbau seperti minyak angin, dia dingin dan mesra pengguna. malah mudah dibawa and selesa dipakai walaupun ketika bekerja (so xdakla org cakap..ko sakit perut eh? Bau minyak angin jek)

2) Hanya sekali sapuan anda bole lihat perbezaan inch anda (pastikan ukur sebelum guna ya). Mudah nak apply kat mana2 bahagian kita xpuas hati, ade customer sapu kat pipi dia yg bolat!

3) Inchloss diformulasi dari bahan2 semulajadi yg selamat utk wanita hamil,menyusu atau gastrik..Ianya selamat bagi wanita hamil kerana rumusan nya xda sebarang chemical..kecuali! Jangan lah sapu kat perut tu nak bagi kurus pulak...

4) Kita bole mengawal bahagian tubuh mana yang hendak dikuruskan jadi kalau yg kurus sekadar nak buang lemak2 sikit2 tu pon bole cuba..pasti puas hati!

5) Yang pasti dengan inchloss dah hantar utk dibacakan 30juzuk alquran di mahad tahfiz bukit mertajam penang... Semoga lebih dirahmati..agaknya sbb tu 1 hari pakai da nmpk kesannye. (Jd jangan langkah ya)

6) Felinna (owner product) mencuba sendiri dan rasakan result yg fantastic! Bombastic! Dan yg pasti xnampak plastik hnya dalam masa sebulan 5KG TURUN uoll! Over x? Haha

LAGI INFO TENTANG FELINNA INCH LOSS

- Kesan yg lebih cepat menghilangkan lebihan lemak di badan anda.
- 100% Bahan semulajadi tanpa bahan kimia. Sesuai juga untuk wanita hamil dan ibu menyusu.
- Tidak menyebabkan kepanasan dan berbau harum.
- Mendapat kelulusan KKM. No. KKM : NOT120101613K
- BOLEH DIGUNAKAN OLEH LELAKI DAN WANITA

Pregnant? boleh!takde masalah..cuma jgn apply kt perut je..apply kt lengan atau peha..hihi..hey!kalau anda nk tahu lotion nie sgt sesuai untuk ibu lepas bersalin..bagi yg nk kempiskan perut tue sgt sesuai guna lotion nie..malam2 sebelum tido apply lotion je..memang best..selesa sangat dn wangi♥

CARA PENGGUNAAN
- Sapu bahagian lemak2 yg hendak dikurangkan 2 kali sehari(pagi/malam).
- Jalani kehidupan anda seperti biasa. Jgn risau,produk ini berbau harum.
- Sebagai bukti,ukur dahulu bahagian yg hendak dikecilkan sebelum sapu Inchloss. Kemudian selepas 3 4 hari, ukur lagi bahagian tersebut. Anda dijamin terkejut besar terkejut dengan hasilnya.


Berminat : sms 0172326434/0133320999 :)


Testimoni Felinna Inch Loss, Jangan Tak percaya hehehe







No comments:

Post a Comment