Monday, March 31, 2014

Aisyah Zaharie Nafi Laporan Daily Mail tentang Bapanya

Daily Mail semalam menerbitkan berita mengenai juruterbang pesawat MH370, Kapten Zaharie Ahmad Shah kononnya beberapa minggu sebelum itu berkelakuan tidak seperti kebiasaannya dan terganggu.
Latar belakang Kapten Zaharie mula disiasat oleh pihak berkuasa Malaysia selepas pesawat yang membawa 239 penumpang termasuk anak kapal hilang. FBI mengesahkan, simulator milik juruterbang  yang berpengalaman 18,000 jam penerbangan di udara itu BERSIH dan sekaligus membersihkan nama Kapten Zaharie dari tuduhan liar media antarabangsa mengenainya.

Daily Mail melaporkan Kapten Zaharie mempunyai masalah rumah tangga dan merupakan penyokong fanatik Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Status Aishah Zaharie di Facebooknya semalam:

"Dear Daily Mail, you should consider making movies since you are so good at making up stories and scripts out of thin air...

"May god have mercy on your souls. You can bet your ass I will not forgive you," 

Tabloid British itu melaporkan Kapten Zaharie banyak menyendiri dan menghabiskan masa dengan simulatornya berbanding dengan keluarga.

Menurut tabloid itu juga, mereka telah menemuramah isteri dan anak Kapten Zaharie yang menggatakan Kapten Zaharie terganggu beberapa minggu sebelum kehilangan pesawat tersebut. 

No comments:

Post a Comment