Wednesday, July 2, 2014

Zizan Menangis semasa Melodi?

“Saya sedih kerana terpaksa meninggalkan Melodi kerana program tersebut sudah sebati dalam diri saya. Melodi sudah seperti keluarga saya.

“Hubungan kami team produksi Melodi sangat-sangat rapat…Tidak pernah timbul masalah di antara kami sebab itu saya gagal mengawal perasaan apabila mengenangkan keakraban kami semua,” jawab Zizan mengenai tangisannya semasa siaran langsung Melodi pada Ahad lalu. 

Zizan dilihat gagal mengawal perasaannya sehingga terpaksa ditenteramkan gandingannya, Awal Ashaari.

Tambah Zizan lagi, dia turut berterima kasih kepada krew produksi selain penonton yang setia menonton Melodi pada setiap hari Ahad.

“Terima kasih kepada semua ahli keluarga Melodi dan semua penonton yang setia bersama Melodi selama ini,” katanya kepada Astro Gempak ketika dihubungi pada Isnin.

Bagaimanapun Zizan enggan mengulas mengenai sidang media yang diadakan rakan kongsinya Marina Juki baru-baru ini.

“Maaf, tiada komen tentang perkara itu. Saya akan beri kenyataan juga nanti,” jelasnya ringkas.

Terdahulu, rakan kongsi Zizan, Marina Juki telah mengadakan sidang media tergempar untuk menjelaskan masalah yang dihadapi Wirefame Sdn. Bhd. termasuk pembekuan akaun dilakukan Zizan.

No comments:

Post a Comment